Для учнів
4-их класів

У даному розділі ви зможете знайти розвиваючі вправи та завдання для дітей, які сприятимуть розвитку пам'яті, мислення, уваги, уяви та загальній обізнаності дитини. Працюйте разом з нами! 

27.11.2020
19.05.2020

Завдання на розвиток зв'язного мовлення та уяви

Розкажіть розповідь використовуючи малюнки.

13.05.2020
РЕБУС - загадка, в якій слова або вирази дано у вигляді малюнків, букв та інших знаків, використаних за певними правилами.Розгадування ребусів- дуже корисне заняття, яке:• сприяє розвитку мислення• тренує кмітливість, логіку, інтуїцію, пам'ять• розширює кругозір, покращує грамотність.
06.05.2020

Малюємо фігури, не відриваючи руки

Це завдання допоможе розвивати логіко-математичну компетентність дитини, просторове мислення. На аркуші є шість фігур, що складаються з прямокутних і трикутних елементів. Дитині пропонується намалювати кожну зображену фігуру по клітинках, не відриваючи руки від паперу і не проводячи двічі по одній і тій самій лінії. Завдяки цій вимозі дитина вчитиметься прораховувати свої рухи наперед, розвиваючи логіку й уяву. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме увагу, кмітливість, пізнавальну активність.

30.04.2020

Експеримент з водою "Творець веселки"

Зробити власну веселку насправді досить легко, хоча вона й не матиме того велетенського масштабу, що й веселки, котрі ви можете спостерігати на небі дощової днини.

Що вам потрібно:

  • склянка питної води;
  • аркуш білого паперу.

Інструкція:

Наповніть склянку питною водою до ¾ її об'єму.

Візьміть аркуш білого паперу. Підійдіть із цими предметами до найближчого вікна, залитого сонцем.

Піднесіть склянку з водою до сонячного світла і помістіть аркуш паперу позаду неї.

Що відбувається?

Сонячні промені проходять крізь склянку з водою, коли ви підносите її до світла, і переломлюються (відокремлюються).

Білий аркуш паперу за склом покаже вам, як кольори розділяються, коли світло проходить крізь скло, і, таким чином, ви зможете побачити власну веселку.

23.04.2020
На варті здоров'я стоїть імунітет!У дотепній, іронічній та легкій для запам'ятовування формі розглядаються «несерйозні» дитячі проблеми. Дітей вчать ставити будь-які запитання, експериментувати, розмірковувати та приймати рішення і діяти у несподіваних або ж складних ситуаціях.
22.04.2020

Пальчикова гімнастика для дітей

21.04.2020

Арт-терапевтичні техніки у роботі з дітьми

Запропонуйте дітям зробити картину із підручних матеріалів. Використовуючи все, що вже не використовуєте у побуті)

Вправа допоможе зняти психологічну напругу, розвине креативність та творчість.  

17.04.2020

Психологічна підготовка учнів 4-их класів до переходу у середню школу.  

1. Інформація про особливості навчання у 5 класі. Важливо бути обізнаним у тому, які відмінності у навчанні дітей у 4 та 5 класах! Чим більше ми володіємо інформацією, тим більше ми впевнені у собі!

2. Навчання. Не варто забувати про те, що гарне навчання- це перша умова успішної адаптації до нових умов навчання.
3. Вірні друзі. Обов‘язково пам‘ятайте, що ви не самі, всі ваші однокласники знаходяться у таких же умовах. Тому необхідно підтримувати один одного та допомагати.
4. Радійте тому, що ви отримаєте новий досвід, такий корисний у житті. 
Я бажаю вам успіхів🌷 

16.04.2020

Доповни сюжет малюнка

Комплект завдань покликаний сприяти розвитку уяви, фантазії, творчого мислення дитини. Кожне його завдання створює умови, за яких їй буде цікаво проявити себе, свою унікальну особистість, свій погляд на ті чи інші ситуації, висловити свої бажання й сподівання художнім способом. У завданнях дитині потрібно доповнити сюжет малюнка, частина з якого вже зображена на аркуші в якості стимулу та натхнення, а потім розмалювати готовий витвір за власним бажанням. Кольори та певні елементи малюнка допоможуть батькам краще пізнати дитину.


15.04.2020

Який малюнок наступний?

Цей комплект завдань є чудовим засобом розвитку логічного мислення дитини, зокрема вміння аналізувати надані закономірності та робити обґрунтовані висновки. Адже у кожному завданні комплекту дитині пропонуються різні рядки малюнків, кожен з яких побудований за певним повторювальним принципом, закладеним у їхнє розташування. Дитині необхідно уважно роздивитись кожен рядок та визначити цей принцип, потім, користуючись ним, продовжити послідовність малюнків, намалювавши той, який за логікою має бути наступним.

14.04.2020

Експеримент із тканиною - статична електрика

Розповісти дітям про електрику зовсім не складно. При цьому можна одночасно задіяти як уяву дитини, так і її допитливість.

Вивчення статичної електрики - чудовий експеримент, що допоможе дітям трохи більше дізнатися про фізику. Залежно від ваших конкретних цілей статичну електрику можна створити шляхом тертя ніг у шкарпетках по килиму або натирання повітряної кульки чи поліетилену шерстю або ж хутром.

Що вам потрібно:

  • тканина;
  • ножиці;
  • гребінець;
  • вовняний светр;
  • папір.

Інструкція:

За допомогою ножиць поріжте тканину на дрібні шматочки.

Потріть гребінець об шерстяний светр або розчешіть светр 20 разів, щоб зарядити гребінець статичною електрикою.

Потримайте гребінець над шматочками паперу і подивіться, як вони піднімаються, прилипаючи до нього.

Що відбувається?

Тертя між вашим волоссям і гребінцем або светром і гребінцем змушує останній заряджатися електроенергією, що, своєю чергою, притягує шматочки паперу.

13.04.2020

Дихальна гімнастика для зняття напруження під час виконання навчальних завдань. 

Дихання - це енергія й основа життя, найважливіша функція і потреба організма. Від нашого дихання залежить і наше здоров я. У цому комплексі представлено дихальні вправи, які позитивно впливають на обмін речовин в організмі, його адаптативну здатність та фізіологічну резервність. Поліпшує емоційний тонус та працездатність.

«Лісоруби»
 
Стійка ноги нарізно, руки в «замок»

1- Підняти руки вгору-вдих;

2-опустити їх, нахиляючись уперед-видих.

«Хом‘ячок»

1-руки вгору, ноги на ширині ступні, півоберта праворуч -вдих.

2-присід, руки на коліна- видих.

«Долоньки»

 Ноги разом, руки зігнуті у ліктях, лодоні вперед, лікті вниз .

1-2-3- Ритмічні вдихи.

4-повільний видих.
Виконуйте вправи кожного дня та залишайтеся здоровими🌷 

10.04.2020

Вчимося міркувати за аналогією

Це завдання є відмінним практичним засобом для розвитку й тренування логічного мислення та вміння робити обґрунтовані умовиводи, які базуються на визначенні схожості й певних спільних принципів, закладених у двох наданих предметах. У завданні дитині необхідно уважно проаналізувати схожість і відмінність перших двох малюнків кожного рядку та намалювати пару третьому, користуючись аналогічним принципом. Принцип аналогії, використаний у завданні, дозволяє дитині більш ефективно міркувати та набувати нових знань про навколишній світ.

08.04.2020

Гравітація та об'єкти: тест на падаючий апельсин

Гравітація (тяжіння, всесвітнє тяжіння, тяжіння) - універсальна фундаментальна взаємодія між усіма матеріальними тілами.

Якщо вашій дитині захотілося дізнатися про вплив гравітації на об'єкти, тест «Падаючий апельсин» допоможе побачити, який вплив має гравітація на об'єкт залежно від його розміру та ваги.

Що вам потрібно:

  • скляна банка;
  • картон;
  • апельсин (невеликий).

Інструкція:

Поставте скляну банку на стіл.

Покладіть на неї лист тонкого картону.

Покладіть апельсин на картон (апельсин має бути невеликого розміру, щоб він зміг упасти в банку). Швидко витягніть лист картону і спостерігайте, як апельсин падає в банку.

Що відбувається?

Ось коротка теорія, що лежить в основі однієї з наукових ідей для дітей.

Причина, чому цей експеримент працює, полягає в тому, що сила тяжіння, яка притягає об'єкт вниз, перевищує силу тяжіння, яка тягне апельсин назовні.

Якщо ви потягнете картон досить швидко, він не створить достатнього тертя, щоб витягнути апельсин. Вага апельсина тягнутиме його вниз, а не назовні.

Спробуйте експериментувати з кулями, лимонами, коробками сірників та іншими об'єктами, щоб побачити, які з них падатимуть, а які ні.

https://childdevelop.com.ua/practice/8786/
07.04.2020

Це завдання в цікавій та незвичній формі познайомить дитину із таким поняттям, як «рима», та дозволить їй закріпити свої знання, залучаючи зорову та м'язову пам'ять. Завдання побудоване у вигляді рядків, що мають по чотири малюнки. Дитині необхідно вголос назвати все, що вона бачить на малюнках та визначити, які з цих вимовлених слів римуються між собою. У кожному рядку з чотирьох малюнків два мають потрібні співзвучні закінчення. Дитина має розмалювати їх на свій розсуд. Знайомство з римами допоможе їй надалі краще розуміти віршовану мову.

06.04.2020
Цей комплект допоможе дитині навчитися передавати основні сюжетні події фантастичної історії, а також письмово відображати її зміст на основі створених малюнків. Дітям пропонується за шаблоном створити комікси про зустріч різних персонажів: познайомити їх, посварити, знайти шляхи вирішення проблеми й помирити їх. Виконуючи завдання комплекту, дитина навчиться передавати основну інформацію графічно. Завдання сприятимуть розвитку креативності й уяви, формуванню мовленнєвої компетентності, розширенню словникового запасу.
27.03.2020

Водне диво, що кидає виклик гравітації

За допомогою цього трюку ви можете дізнатися, як тиск утримує речі на місці, навіть коли ви усунули силу, яка спочатку утримувала їх там.

Що вам потрібно:

  • склянка;
  • вода;
  • картон.

Інструкція:

  • Наповніть склянку водою по вінця.
  • Помістіть шматок картону поверх горлечка склянки і тримайте картон на місці рукою.
  • Переверніть склянку з водою догори дном, намагаючись утримати картон на місці.
  • Приберіть руку від картону і подивіться, як він залишається на місці.

Якщо ви зробите цей експеримент правильно, тиск води утримає картон на місці, що дасть вам чудовий шанс навчити ваших дітей поняття «сила тиску».

https://childdevelop.com.ua/practice/7373/
26.03.2020

Це завдання надає чудову можливість закріпити знання дитини про двовимірні геометричні фігури: квадрат, трикутник, коло, прямокутник та п'ятикутник. Завдання побудоване таким чином, щоби максимально задіяти просторове сприйняття дитини та її увагу, особливо концентрацію та здатність до переключення, які важливі не лише для вивчення геометрії, а й для навчання в цілому. У завданні дитині необхідно порахувати кожен вид геометричних фігур та записати відповідь у відповідній клітинці, а також позначити відсутні фігури.

25.03.2020

Завдання допоможе дитині розвинути комунікативні вміння, творчі здібності, уяву й фантазію. Дитині пропонується прочитати назву театральної вистави «Фітнес для Баби Яги» і виконати декілька завдань: пофантазувати про зміст і перебіг подій цієї постановки, розказати про зміст вистави своїм рідним та однокласникам, намалювати таку афішу до вистави, щоб глядачам захотілося сходити до театру. Створюючи таке сприятливе мовне середовище, зокрема, через пізнання театрального мистецтва, можна розвивати в дитини здатність спостерігати за мовними явищами, експериментувати зі словами, фразами, розвивати творче мислення.

24.03.2020

Розвиваємо мовлення за допомогою коміксів‎ Ірина Куценко

23.03.2020
Вправа «Лабіринти» Тренуємо просторове учвлення та логічне мислення!
20.03.2020
Це завдання сприятиме розвитку мовленнєвої культури дитини, уваги, кмітливості, збагаченню словникового запасу. Дитині пропонується дібрати й записати пропущені літери таким чином, щоби вони були закінченням першого слова та початком другого. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме логічне мислення, пізнавальний інтерес, вміння розгадувати логогрифи, практикуватиме навички письма, вчитиметься створювати прості мовні ігри.
Це завдання надає чудову можливість закріпити знання дитини про двовимірні геометричні фігури: квадрат, трикутник, коло, прямокутник та п'ятикутник. Завдання побудоване таким чином, щоби максимально задіяти просторове сприйняття дитини та її увагу, особливо концентрацію та здатність до переключення, які важливі не лише для вивчення геометрії, а й для навчання в цілому. У завданні дитині необхідно порахувати кожен вид геометричних фігур та записати відповідь у відповідній клітинці, а також позначити відсутні фігури.
Це завдання сприятиме розвитку емоційного інтелекту й математичної компетентності дитини. Дитині пропонується намалювати десять смайликів. Перший і п'ятий - сумні; другий, шостий, десятий - веселі; четвертий - сердитий; третій і сьомий - задоволені; восьмий і дев'ятий - щасливі. В процесі виконання завдання дитина практикуватиме вживання в мовленні порядкових числівників при встановленні порядкового номера об'єкта, вчитиметься розпізнавати емоції співрозмовника й пояснювати власну реакцію на життєві події. Завдання спонукатиме дитину до роздумів про те, чому люди бувають веселими, сердитими, задоволеними, щасливими.
© 2020 Анна Прокопенко та Анастасія Павленко.
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати