Для учнів 1-их класів
У даному розділі ви зможете знайти розвиваючі вправи та завдання для дітей, які сприятимуть розвитку пам'яті, мислення, уваги, уяви та загальній обізнаності дитини. Працюйте разом з нами!



Завдання на розвиток зв'язного мовлення та уяви
Розкажіть розповідь використовуючи малюнки.




Вправа «Що ти бачиш на малюнку»






Як поєднати математику з творчістю
Як зацікавити молодшого школяра простою арифметикою? Спробуйте розв'язати приклади не на папері, а на пластиліновій основі! А замість ручки використайте бусини або ґудзики.
Матеріали:
- маса для ліпки;
- пластикова підставка;
- бусини або ґудзики;
- качалка для пластиліну;
- пластиковий ножик або паличка.

Процес:
Розкачайте качалочкою яскравий шар пластиліну. Виріжте прямокутну форму. Розміри прямокутника залежать від розміру ваших бусин та довжини прикладу.


Такі яскраві тренування стимулюють мозкову діяльність, тому що працює і моторика, і обидві півкулі мозку. Вважається, що ліва півкуля відповідає за аналітичне мислення і моторику правої руки, а права - за сприйняття мистецтва, уяву і моторику лівші. Звісно, сучасні науковці вважають таке розділення умовним, адже вища психічна діяльність людини вимагає одночасної праці двох півкуль. Саме тому потрібні регулярні тренування мозку через моторику.
Цей незвичний підхід до розв'язання математичних прикладів сприяє кращому запам'ятовуванню матеріалу, адже яскраві візуальні образ

Розвиток емоційно- вольової сфери учнів

Пропоную виконати декілька простих вправ з вашими дітьми, які сприяють стабілізації емоційного стану та настрою.
Гра «Чарівний мішечок»
Перед грою потрібно обговорити з дитиною який у неї настрій, що вона відчуває, може ображена на когось. Далі дитині пропонують скласти у чарівний мішечок всі негативні емоції: злість, образу, сум. Цей мішечок з усім поганим, що в ньому єсть, викидається. Можна запропонувати дитині самій викинути мішечок. Добре, якщо дорослий теж покладе в цей мішечок свої негативні емоції.
Можна використати ще один «чарівний» мішечок, з якого дитина дістане ті позитивні емоції, які вона хоче.
Гра «Малюємо емоції пальцями»
Дитині пропонується намалювати свої емоції пальцями. Для цього потрібно використовувати баночки з гуашевою фарбою. Можна намалювати свій настрій за допомогою пальців.
Подорожуючи ігровим всесвітом, малеча завітає до «Планети миття рук» 🙌 та інших, які привчать до правильних звичок та допоможуть залишатися здоровим. Наприкінці виконаних завдань кожен отримає «Посвідчення Рятівника чистоти». Уявіть, скільки радощів цікаві вправи принесуть вашій дитині.
А ще пам'ятаймо, що під час пандемії один з найпростіших та найважливіших способів запобігти поширенню вірусу #COVID19 🛑 - часто мити руки з милом.
✨А тепер - вперед до пригод!
Переходьте за посиланням та з користю проводьте свій час👇

Пальчикова гімнастика для дітей


Арт- терапевтичні техніки для дітей


ІГРИ НА РОЗВИТОК МОТОРНО-РУХОВОЇ УВАГИ
Розвиток уваги може відбуватись в активній, ігровій формі.
ХТО ЛІТАЄ?
Дорослий вимовляє слова. Якщо він називає літаючий предмет, дитина відповідає "літає" і зображує, що махає крилами. Якщо названий нелітаючий предмет, то дитина мовчить і не піднімає руки.
ЇСТІВНЕ-НЕЇСТІВНЕ
Залежно від названого предмета (їстівний він чи ні) дитина повинна ловити або відбивати м'яч, кинутий їй дорослим.
ОВОЧІ ТА ФРУКТИ
Дітям зачитуються назви овочів і фруктів, якщо називається фрукт, то малюк повинен присісти, якщо овоч, то підстрибнути.
ВУХО-НОС
Дитина слухає команду: "Вухо" і доторкається до вуха. "Ніс" - доторкається до носа. Дорослий спочатку виконує завдання разом з дитиною, потім навмисне допускає помилки. Дитина має бути уважної і не помилитися.
ТОП-ХЛОП
Збери слово
Цей комплект завдань вдало поєднує в собі елементи гри, головоломки та навчання, й покликаний допомогти дитині набути навичок читання та правопису слів, роблячи це у цікавій формі, із залученням уваги, мислення й трішечки кмітливості. Особливістю комплекту є можливість власноруч скласти слово й найкращим чином проявити свою обізнаність.





Аналізуємо себе: п'ять позитивних якостей
Це завдання допоможе дитині подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню завдання дитина навчиться поважати себе та вірити у власні сили, адже, ретельно проаналізувавши себе, вона зможе виділити ті якості, які слугуватимуть їй добрим фундаментом високої самооцінки - запоруки успіху та цілеспрямованості. Отже, дитині потрібно подумати та записати п'ять якостей, які вона найбільше цінує у собі. Ці записи нададуть батькам корисну інформацію.

Дітки дуже люблять такі досліди. Це справжня магія
#дослід #працюйтеразом
Переходьте за посиланням👇

Дихальна гімнастика для зняття напруження під час виконання навчальних завдань.

Основні аспекти дихальної гімнастики:
- Час сеансу 10-20 хвилин.
- Якщо ви хочете займатися після їжі, то засічіть час і сміливо починайте по закінченню години.
- До вправ додавайте іграшки, машинки, ляльки, щоб сам процес проходив в розважальному форматі.
Варіанти завдань:
"Повітряна кулька". Дитина лягає на спину. На вдиху надуває свою повітряну кульку - животик, а на видиху здуває її. Головна умова - все робити повільно.
«Водолаз». Дитина уявляє собі, що на морському дні шукає скарби і затримує дихання на стільки, на скільки може.
«Паровоз». Зображуємо паровозик в русі, пародіюючи його звуком «Чух-чух-чух», а після зупиняємося і вимовляємо: «Ту-ту-тууу»
Такі вправи сприятимуть зняттю психологічного напруження та фізичної втоми. Виконуйте вправи кожного дня та будьте здорові🌷
Вчимося міркувати за аналогією
Це завдання є відмінним практичним засобом для розвитку й тренування логічного мислення та вміння робити обґрунтовані умовиводи, які базуються на визначенні схожості й певних спільних принципів, закладених у двох наданих предметах. У завданні дитині необхідно уважно проаналізувати схожість і відмінність перших двох малюнків кожного рядку та намалювати пару третьому, користуючись аналогічним принципом. Принцип аналогії, використаний у завданні, дозволяє дитині більш ефективно міркувати та набувати нових знань про навколишній світ.



















Сіль та акварель - творчий експеримент
Малювання аквареллю по солі схоже на чарівний експеримент. Він сподобається як малюкам, так і вже старшим дітям. Нова техніка підійде якнайкраще непосидючим дітям, адже процес творення картини швидкий і захопливий. Варто лише раз побачити, як змішуються кольори на солі, і неодмінно захочеться намалювати ще один шедевр. В цій техніці сам процес важливіший за результат. Далі ми пояснимо поетапно, як оволодіти мистецтвом чарівного малювання.
Матеріали:
- цупкий папір;
- олівець;
- сіль;
- клей;
- акварельні фарби.

Хід роботи:
Візьміть міцний папір формату А4 і намалюйте візерунок. Головне для цієї техніки, щоб лінії перетиналися. Тоді ефект від змішування фарб буде найкращим.







Картинки із зображенням ситуацій повсякденного життя. Для розвитку мови. Можна не просто розглядати і називати те, що бачиш, але і придумувати різні ігри: назвати якомога більшу кількість дієслів, розіграти діалог між персонажами, знайти все, що червоне, кругле або квадратне.
Взято з Веселое обучение






Це завдання допоможе дитині розвинути зорово-моторну координацію, просторове мислення та дрібну моторику. Дитині пропонується відтворити ці фігури за опорними точками. Здатність узгоджувати зорове сприйняття та м'язові рухи є надзвичайно важливою для подальшого розвитку навичок письма.







Це завдання має легкий рівень складності й створене для дитини, яка робить перші кроки на шляху до впевненого читання й вивчення правопису слів. Запропоноване у завданні слово «сова» й відповідно назва малюнку складається лише з чотирьох літер, що запобігатиме інтелектуальній перевтомі дитини й у той же час заохочуватиме її, оскільки буде тим завданням, яке вона неодмінно виконає й отримає задоволення.




