Для учнів 1-их класів

 У даному розділі ви зможете знайти розвиваючі вправи та завдання для дітей, які сприятимуть розвитку пам'яті, мислення, уваги, уяви та загальній обізнаності дитини.  Працюйте разом з нами!

25.11.2020
Працюємо за зразком👌
19.05.2020

Завдання на розвиток зв'язного мовлення та уяви

Розкажіть розповідь використовуючи малюнки.

13.05.2020
РЕБУС - загадка, в якій слова або вирази дано у вигляді малюнків, букв та інших знаків, використаних за певними правилами.Розгадування ребусів- дуже корисне заняття, яке:• сприяє розвитку мислення• тренує кмітливість, логіку, інтуїцію, пам'ять• розширює кругозір, покращує грамотність.
06.05.2020
Розвиток уваги молодших школярів. 

Вправа «Що ти бачиш на малюнку» 

30.04.2020

Як поєднати математику з творчістю

Як зацікавити молодшого школяра простою арифметикою? Спробуйте розв'язати приклади не на папері, а на пластиліновій основі! А замість ручки використайте бусини або ґудзики.

Матеріали:

  • маса для ліпки;
  • пластикова підставка;
  • бусини або ґудзики;
  • качалка для пластиліну;
  • пластиковий ножик або паличка.

Процес:

Розкачайте качалочкою яскравий шар пластиліну. Виріжте прямокутну форму. Розміри прямокутника залежать від розміру ваших бусин та довжини прикладу.

Дайте дитині усне завдання. Це може бути щось просте, наприклад 1+2, або більш складні приклади на віднімання, множення, ділення. Учень має викласти бусинами або ґудзиками на пластиліновому полі сам приклад та відповідь.

Такі яскраві тренування стимулюють мозкову діяльність, тому що працює і моторика, і обидві півкулі мозку. Вважається, що ліва півкуля відповідає за аналітичне мислення і моторику правої руки, а права - за сприйняття мистецтва, уяву і моторику лівші. Звісно, сучасні науковці вважають таке розділення умовним, адже вища психічна діяльність людини вимагає одночасної праці двох півкуль. Саме тому потрібні регулярні тренування мозку через моторику.

Цей незвичний підхід до розв'язання математичних прикладів сприяє кращому запам'ятовуванню матеріалу, адже яскраві візуальні образ

28.04.2020

Розвиток емоційно- вольової сфери учнів

Пропоную виконати декілька простих вправ з вашими дітьми, які сприяють стабілізації емоційного стану та настрою. 
 
Гра «Чарівний мішечок»

Перед грою потрібно обговорити з дитиною який у неї настрій, що вона відчуває, може ображена на когось. Далі дитині пропонують скласти у чарівний мішечок всі негативні емоції: злість, образу, сум. Цей мішечок з усім поганим, що в ньому єсть, викидається. Можна запропонувати дитині самій викинути мішечок. Добре, якщо дорослий теж покладе в цей мішечок свої негативні емоції.

Можна використати ще один «чарівний» мішечок, з якого дитина дістане ті позитивні емоції, які вона хоче.

Гра «Малюємо емоції пальцями»

Дитині пропонується намалювати свої емоції пальцями. Для цього потрібно використовувати баночки з гуашевою фарбою. Можна намалювати свій настрій за допомогою пальців.

23.04.2020
Рятівники чистоти» з радістю поділяться з дітьми правилами гігієни та миття рук через ігри та захоплюючі завдання 🤗
Подорожуючи ігровим всесвітом, малеча завітає до «Планети миття рук» 🙌 та інших, які привчать до правильних звичок та допоможуть залишатися здоровим. Наприкінці виконаних завдань кожен отримає «Посвідчення Рятівника чистоти». Уявіть, скільки радощів цікаві вправи принесуть вашій дитині.
А ще пам'ятаймо, що під час пандемії один з найпростіших та найважливіших способів запобігти поширенню вірусу #COVID19 🛑 - часто мити руки з милом.
✨А тепер - вперед до пригод!

Переходьте за посиланням та з користю проводьте свій час👇 

Пальчикова гімнастика для дітей

22.04.2020
21.04.2020

Арт- терапевтичні техніки для дітей

МАЛЮВАННЯ ВАТНИМИ ПАЛИЧКАМИ Пучок ватних паличок перев'яжіть липкою стрічкою або резинкою, запропонуйте дитині занурити його у фарбу та намалювати хмарки, дерева, снігові кучугури, сніг. Деталі можна домалювати звичайним пензлем.
17.04.2020

ІГРИ НА РОЗВИТОК МОТОРНО-РУХОВОЇ УВАГИ

Розвиток уваги може відбуватись в активній, ігровій формі.

ХТО ЛІТАЄ?
Дорослий вимовляє слова. Якщо він називає літаючий предмет, дитина відповідає "літає" і зображує, що махає крилами. Якщо названий нелітаючий предмет, то дитина мовчить і не піднімає руки.

ЇСТІВНЕ-НЕЇСТІВНЕ
Залежно від названого предмета (їстівний він чи ні) дитина повинна ловити або відбивати м'яч, кинутий їй дорослим.

ОВОЧІ ТА ФРУКТИ
Дітям зачитуються назви овочів і фруктів, якщо називається фрукт, то малюк повинен присісти, якщо овоч, то підстрибнути.

ВУХО-НОС
Дитина слухає команду: "Вухо" і доторкається до вуха. "Ніс" - доторкається до носа. Дорослий спочатку виконує завдання разом з дитиною, потім навмисне допускає помилки. Дитина має бути уважної і не помилитися.
 ТОП-ХЛОП

Дорослий вимовляє фрази. Деякі з них відповідають істині, інші - повна нісенітниця (наприклад: «трава синя», «взимку жарко»). Правильні думки малюк винагороджує оплесками. Почувши неправильні, повинен тупнути. Швидкість нарощуємо поступово.
16.04.2020

Збери слово

Цей комплект завдань вдало поєднує в собі елементи гри, головоломки та навчання, й покликаний допомогти дитині набути навичок читання та правопису слів, роблячи це у цікавій формі, із залученням уваги, мислення й трішечки кмітливості. Особливістю комплекту є можливість власноруч скласти слово й найкращим чином проявити свою обізнаність. 

15.04.2020

Аналізуємо себе: п'ять позитивних якостей

Це завдання допоможе дитині подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню завдання дитина навчиться поважати себе та вірити у власні сили, адже, ретельно проаналізувавши себе, вона зможе виділити ті якості, які слугуватимуть їй добрим фундаментом високої самооцінки - запоруки успіху та цілеспрямованості. Отже, дитині потрібно подумати та записати п'ять якостей, які вона найбільше цінує у собі. Ці записи нададуть батькам корисну інформацію.

14.04.2020

Дітки дуже люблять такі досліди. Це справжня магія 

 #дослід #працюйтеразом 

Переходьте за посиланням👇

 
13.04.2020

Дихальна гімнастика для зняття напруження під час виконання навчальних завдань. 

Основні аспекти дихальної гімнастики:

  • Час сеансу 10-20 хвилин.
  • Якщо ви хочете займатися після їжі, то засічіть час і сміливо починайте по закінченню години.
  • До вправ додавайте іграшки, машинки, ляльки, щоб сам процес проходив в розважальному форматі.

Варіанти завдань:

"Повітряна кулька". Дитина лягає на спину.  На вдиху надуває свою повітряну кульку - животик, а на видиху здуває її. Головна умова - все робити повільно.

«Водолаз». Дитина уявляє собі, що на морському дні шукає скарби і затримує дихання на стільки, на скільки може.

«Паровоз». Зображуємо паровозик в русі, пародіюючи його звуком «Чух-чух-чух», а після зупиняємося і вимовляємо: «Ту-ту-тууу»

Такі вправи сприятимуть зняттю психологічного напруження та фізичної втоми. Виконуйте вправи кожного дня та будьте здорові🌷

10.04.2020

Вчимося міркувати за аналогією

Це завдання є відмінним практичним засобом для розвитку й тренування логічного мислення та вміння робити обґрунтовані умовиводи, які базуються на визначенні схожості й певних спільних принципів, закладених у двох наданих предметах. У завданні дитині необхідно уважно проаналізувати схожість і відмінність перших двох малюнків кожного рядку та намалювати пару третьому, користуючись аналогічним принципом. Принцип аналогії, використаний у завданні, дозволяє дитині більш ефективно міркувати та набувати нових знань про навколишній світ.

08.04.2020
Гарний спосіб не забути цифри і букви!Вам знадобиться: папір, ручка, фломастери.Напишіть на листочку різні цифри та букви по декілька штук, взявши їх в кружечок.Називайте букву або цифру, завдання для дитини віднайти її та зафарбувати кружечок в якому дана бува чи цифра!
Взято з Дитячий психолог
07.04.2020
Цей комплект головоломок допоможе дитині одночасно потренувати кілька важливих навичок, а саме читання, уміння зосереджувати увагу на певному предметі та вміння розрізняти різні геометричні фігури. У кожному завданні дитині пропонується прочитати літери спочатку в одній якійсь фігурі, наприклад, у всіх квадратах, потім у другій, наприклад, у колах, а потім у третій, наприклад, у всіх трикутниках. У результаті вона отримає три слова, які їй треба записати внизу сторінки. Завдання допоможуть дитині сприймати навчання як цікаве та розважальне заняття.
06.04.2020
Тренуємо увагу! Для успішного навчання дитини у школі, розвиток уваги надзвичайно важлива складова розвитку дитини) Працюємо разом з дітьми та #залишайтесявдома
Взято з Дитячий психолог
27.03.2020

Сіль та акварель - творчий експеримент

Малювання аквареллю по солі схоже на чарівний експеримент. Він сподобається як малюкам, так і вже старшим дітям. Нова техніка підійде якнайкраще непосидючим дітям, адже процес творення картини швидкий і захопливий. Варто лише раз побачити, як змішуються кольори на солі, і неодмінно захочеться намалювати ще один шедевр. В цій техніці сам процес важливіший за результат. Далі ми пояснимо поетапно, як оволодіти мистецтвом чарівного малювання.

Матеріали:

  • цупкий папір;
  • олівець;
  • сіль;
  • клей;
  • акварельні фарби.

Хід роботи:

Візьміть міцний папір формату А4 і намалюйте візерунок. Головне для цієї техніки, щоб лінії перетиналися. Тоді ефект від змішування фарб буде найкращим.

Малюємо павутиння з павучком або інший малюнок. По контуру наносимо клей, причому швидко, щоб не засихав. Тепер висипаємо на малюнок дрібну сіль, даємо трохи часу на приклеювання і прибираємо зайве. В результаті отримуємо об'ємне зображення.
Далі беремо акварельні фарби і набираємо на пензлик побільше води. Чим вологіший пензлик, тим краще фарба розтікатиметься по малюнку. Починаємо забарвлювати павутину, використовуючи контрастні кольори. Якщо фарби розповзаються повільно, треба просто крапнути на сіль водою.
Ось і все - після висихання наша яскрава, акварельно-соляна картина готова!
https://childdevelop.com.ua/practice/9064/
26.03.2020
ЗОБРАЖЕННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ

Картинки із зображенням ситуацій повсякденного життя. Для розвитку мови. Можна не просто розглядати і називати те, що бачиш, але і придумувати різні ігри: назвати якомога більшу кількість дієслів, розіграти діалог між персонажами, знайти все, що червоне, кругле або квадратне.

Взято з Веселое обучение

Використовуйте фізкультхвилинки під час дистанційного навчання дітей. Зміна навчальної діяльності з руховою є надзвичайно важливою для першокласника і не тільки👆
25.03.2020

Це завдання допоможе дитині розвинути зорово-моторну координацію, просторове мислення та дрібну моторику.  Дитині пропонується відтворити ці фігури за опорними точками. Здатність узгоджувати зорове сприйняття та м'язові рухи є надзвичайно важливою для подальшого розвитку навичок письма.

24.03.2020
Знайдіть тваринок, які заховалися на малюнках
23.03.2020

Це завдання має легкий рівень складності й створене для дитини, яка робить перші кроки на шляху до впевненого читання й вивчення правопису слів. Запропоноване у завданні слово «сова» й відповідно назва малюнку складається лише з чотирьох літер, що запобігатиме інтелектуальній перевтомі дитини й у той же час заохочуватиме її, оскільки буде тим завданням, яке вона неодмінно виконає й отримає задоволення. 

Це завдання допоможе дитині розвинути математичне мислення, увагу й кмітливість, а також краще вивчити таке геометричне поняття, як куб. Дитині пропонується розглянути п'ять варіантів фігур у розгорнутому вигляді. Потрібно знайти й обвести ті фігури, що можна скласти по пунктирним лініям так, щоб вийшов куб. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме логіко-математичні здібності, просторову уяву, пізнавальну активність, учитиметься моделювати математичні ігри.
Це завдання-головоломка допоможе дитині потренувати увагу, логіку та зорову пам'ять, а також добре вивчити таке геометричне поняття, як прямокутник, навчившись вирізняти його навіть у складних перетинах фігур. На перший погляд здається, ніби в завданні накреслено лише чотири прямокутники. Але дитина повинна проявити кмітливість і здогадатися, що перетини даних геометричних фігур утворюють нові прямокутники, які вона й повинна порахувати. Усього після підрахунку має бути вісімнадцять прямокутників.
20.03.2020
Розвиток загальноі обізнаності та мислення дитини. Вивчення днів тижня та іх послідовності. 
Це завдання допоможе дитині навчитись визначати час за аналоговим годинником. Воно містить потрібні підказки про кількості хвилин, на яку вказує розташування великої (хвилинної) стрілки, отже, слугуватиме наочним матеріалом для кращого запам'ятовування. Працюючи над завданням, дитина отримає можливість потренувати зорову пам'ять, мислення, увагу та виконання деяких математичних операцій (додавання, віднімання, порівняння величин і чисел). Ви можете намалювати дитині таку квіточку і працювати) 
Це завдання надає чудову можливість закріпити знання дитини про двовимірні геометричні фігури: квадрат, трикутник, коло, прямокутник та п'ятикутник. Завдання побудоване таким чином, щоби максимально задіяти просторове сприйняття дитини та її увагу, особливо концентрацію та здатність до переключення, які важливі не лише для вивчення геометрії, а й для навчання в цілому. У завданні дитині необхідно порахувати кожен вид геометричних фігур та записати відповідь у відповідній клітинці, а також позначити відсутні фігури.
© 2020 Анна Прокопенко та Анастасія Павленко.
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати